10/11/12

Η Μαρία Μπακοδήμου σχεδιάζει ρούχα γυναικεία και κοριτσίστικα! Δες την συλλογή και μάθε πληροφορίες!




Η Μαρία Μπακοδήμου εκτός από παρουσιάστρια του Star έγινε και σχεδιάστρια ρούχων!

Τα ρούχα της έχουν έναν ιδιαίτερο ρετρό χαρακτήρα και όπως η ίδια είπε ,η ανάγκη της να σχεδιάσει ρούχα ήταν πρώτα από όλα για να καλύψει τις δικές της ανάγκες!


Χαρακτηριστικά λέει: « 
Θέλω να είμαι καλοντυμένη από το πρωί στο σούπερ μάρκετ, μετά στο γραφείο και το βράδυ στο εστιατόριο ή το θέατρο.  Κι όλα αυτά με ένα ρούχο, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω σύνολο στο ενδιάμεσο. Για να είμαι εγώ ευχαριστημένη και ικανοποιημένη με την εικόνα μου. Εγώ είμαι η εικόνα μου και τη σέβομαι. »

Έτσι λοιπόν δημιούργησε το 
Mary Mary Shop για να λανσάρει τα ρούχα που η ίδια σχεδιάζει.
Όσον αφορά για την ποιότητα και τις τιμές των ρούχων της αναφέρει:



«Το ζητούμενο μου πάντα από τα ρούχα ήταν να είναι άνετα, θηλυκά, να έχουν χαρακτήρα και να είναι οικονομικά (χωρίς να χάνουν σε ποιότητα). Επίσης προσπάθησα τα πατρόν μου να κολακεύουν όλα τα σώματα και να μην απευθύνονται μόνο σε μοντέλα αλλά σε κανονικές γυναίκες που ξέρουν να αναδεικνύουν τον καλύτερο τους εαυτό και να δείχνουν υπέροχες. 
Οι τιμές επίσης προσπάθησα να είναι όσο γίνεται προσιτές γιατί ξέρω ότι δεν χρειάζεται μια περιουσία μια γυναίκα για να είναι φίνα κι ελκυστική. 

Τα ρούχα δουλεύονται όλα στην Ελλάδα γιατί ακόμα κι αν δείχνει δελεαστική η φτηνή παραγωγή έξω δεν ταιριάζει με τη φιλοσοφία που πρέπει να έχουμε όλοι αυτούς τους δύσκολους καιρούς που δεν είναι άλλη από την αλληλοϋποστήριξη.»

Επιπλέον εκτός από γυναικεία ρούχα , σχεδιάζει και κοριτσίστικα ρούχα (για ηλικίες από 2-12 χρόνων) που είναι ακριβώς πανομοιότυπα με τα γυναικεία σχέδια, ώστε μαμά και κόρη να μοιράζονται το ίδιο στυλ!

Τα ρούχα πωλούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα mary mary shop όπου μπορείς να ενημερωθείς για τις τιμές και να κάνεις τις αγορές σου.













Για περισσότερα σχέδια αλλά και για να δεις τις τιμές, μπορείς να επισκεφθείς το Mary Mary Shop εδώ.