2/12/11

Η πιο χαρούμενη φωτογράφιση των Happy Socks δια χειρός Terry Richardson.





Ένα πασίγνωστο στούντιο στο
Browery στα ανατολικά της Νέας Υόρκης, ένας διάσημος φωτογράφος και η σουηδική μάρκα Happy Socks.

Ο
Terry Richardson μάζεψε την καλύτερη ομάδα που θα του εξασφάλιζε μία ‘χαρούμενη’ φωτογράφιση. Ο στυλίστας και fashion editor Mel Ottenberg και ο σχεδιαστής Adam Selman δημιούργησαν μία εντυπωσιακή σειρά με στυλ, μετατρέποντας τα Happy Socks σε παντελόνια, μπλούζες, παπιγιόν ακόμα και αυτιά λαγού! Η καλλιτεχνική διευθύντρια Jen Brill προσέφερε με την σειρά της στο έργο αυτό την απαράμιλλη ευαισθησία της και τον οραματισμό της.

Στην καμπάνια αυτή πρωταγωνιστούν ανερχόμενα ταλέντα, διαλεγμένα προσωπικά από τον Richardson και την Brill.

Ashley Smith – μοντέλο (it girl)
Action Bronson - ράππερ
Camille Rowe - μοντέλο
Braydon Szafranskι - skater
Physical Tharepy - DJ
Maluca Mala - τραγουδιστής
ASAP Rocky - ράππερ
Mykki Blanco - cross dresser
Sky Ferreira - τραγουδίστρια, μοντέλο

O σχεδιαστής Adam Selman λέει:

"όταν ο
Mel κι εγώ ξεκινήσαμε να συζητάμε για τα ρούχα, θέλαμε κι οι δύο ν’αντλήσουμε έμπνευση και να δημιουργήσουμε μια συλλογή από διαφορετικά σχέδια Happy Socks".

Η συνεργασία με τον Richardson και την ομάδα του ήταν φυσικό επακόλουθο για τη Happy Socks, της οποίας ο σκοπός ήταν να γίνει η νούμερο 1 μάρκα για κάλτσες στον κόσμο. Έγινε λοιπόν η αρχή ενός καινούριου project για τα Happy Socks, παρόλο που είχαν προϋπάρξει κι άλλες συνεργασίες με τον σχεδιαστή Giles Deacon και μάρκες όπως οι Barneys New York, Opening Ceremony, Colette, Globe-Trotter, Standard Hotels και Be@rbrick.


O
Mikael Soderlindh, συνιδρυτής της εταιρείας λέει:

"ο σχεδιαστής των
Happy Socks Viktor Tell και εγώ χαρήκαμε πολύ από την πρώτη μέρα που μάθαμε πως θα συνεργαστούμε με τον Terry Richardson. Πέραν της σημασίας που έχει η δημιουργικότητα και η φωτογράφιση καθαυτή, είμαστε μια εταιρεία με 3 χρόνια ζωής και εκτιμούμε υπερβολικά την ευκαιρία που μας δόθηκε να συνεργαστούμε με μία τόσο σπουδαία προσωπικότητα στο χώρο της μόδας και της σύγχρονης κουλτούρας".


H Happy Socks ιδρύθηκε το 2008 και σήμερα πωλείται σε πάνω από 50 πόλεις σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Η πρόσφατη συνεργασία της με την United Legwear co.της επέτρεψε να συνεχίσει να επενδύει στην λιανική πώληση στις Ηνωμένες Πολιτείες, να εξυπηρετεί τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της καλύτερα και να πετύχει τον στόχο της να γίνει το νούμερο 1 μάρκα κάλτσας στον κόσμο.

Ο  Isaac E. Ash, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της United Legwear co. αποκλειστικοί αντιπρόσωποι στις ΗΠΑ των Happy Socks λέει:

"είμαστε ευτυχείς να δουλεύουμε με τον
Terry λόγω της κλασσικής του φωτογραφίας μόδας, του προσωπικού του ύφους και της αφοσίωσής του σ’αυτούς που ορίζουν την μόδα και την κουλτούρα. Η καμπάνια αντικατοπτρίζει την εικόνα των Happy Socks: παιχνιδιάρικη, με απρόσμενες πινελιές χρωμάτων, απρόβλεπτα σχέδια, μόδα και δημιουργικότητα. Είμαι σ’αυτόν τον χώρο τουλάχιστον 20 χρόνια και είναι πραγματικά πολύ σπάνιο να δει κανείς τέτοιον ενθουσιασμό γύρω από κάλτσες.
Η καμπάνια του Terry δείχνει ότι όλοι μπορούμε να περάσουμε καλά με πρωταγωνιστές τα αξεσουάρ φτιαγμένα από κάλτσες!!!''

Έκθεση των φωτογραφιών θα γίνει στην Στοκχόλμη όπου θα υπάρχει και μια περιορισμένη, συλλεκτική έκδοση 12 καρτών της καμπάνιας Happy Socks by Terry Richardson.

Δες την μοναδική φωτογράφιση με τις πιο χαρούμενες κάλτσες της αγοράς, Happy Socks!!!