7/5/12

Η TOMS παρουσιάζει τα TOMS EYEWEAR, τα επόμενα ONE FOR ONE προϊόντα!



Με κάθε ζευγάρι γυαλιά που αγοράζεται, η TOMS βοηθά δίνοντας όραση σε ένα άτομο που το έχει ανάγκη.
Από μια εταιρεία υποδημάτων σε μια εταιρεία One for One, η TOMS λάνσαρε μια πολυαναμενόμενη γραμμή παράγωγης την TOMS Eyewear, που θα απευθύνεται σε μια παγκόσμια απαιτουμένη ανάγκη. Τρία κλασικά στυλ των TOMS sunglasses θα προσφέρονται στους καταναλωτές και όπως γίνεται στην TOMS fashion, με κάθε ζευγάρι που αγοράζεται, η TOMS θα βοηθά να βρει την όραση του ένα άτομο με ανάγκη. One for One.

Η ανακοίνωση έγινε από τον Ιδρυτή και Επικεφαλή Χορηγό Υποδημάτων της TOMS, Blake Mycoskie, που έπειτα από μήνες κοινοτικής έρευνας στο ποιό θα είναι το επόμενο προϊόν της ΤOMS, αποκάλυψε τα TOMS Eyewear (www.TOMS.com/eyewear) σε εκατοντάδες θαυμαστές σε event που έγινε στη Santa Monica.

“Από το 2007 που πραγματοποιήσαμε την TOMS One for One model μπορούσαμε να δίνουμε περισσότερα από υποδήματα – μπορούσαμε και έπρεπε να καλύψουμε κι άλλες ανάγκες παγκοσμίως,” ανέφερε ο Mycoskie.
“Η όραση είναι μια βασική ανάγκη. Η απώλεια της όρασης έχει δραματικές επιπτώσεις στη ζωή του ατόμου και στην οικογένεια του, καθώς και στην κοινότητα. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι με το να βοηθούμε περισσότερους ανθρώπους σε ανάγκη και για την TOMS δίνει μια επιπλέον σημασία.”


Με τα TOMS Eyewear, ένα άτομο αγοράζει και ένα άτομο μπορεί να βοηθηθεί. Η TOMS θα το βοηθήσει να βρει την όραση του μέσω ιατρικής περίθαλψης, συνταγογράφησης για γυαλιά οράσεως και χειρουργικής επέμβασης αποκατάστασης της όρασης, χορηγουμένη από το πρώτο Χορηγούμενο Συνεργάτη Οράσεως, το Ίδρυμα Seva (www.seva.org).
Με έδρα την βόρεια Καλιφόρνια, η Seva έχει εφαρμόσει εναλλακτικά προγράμματα για την πρόληψη της μείωσης της όρασης για πάνω από 30 χρόνια. Τα προγράμματα της Seva και των συνεργατών της έχουν βοηθήσει πάνω από τρία εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο να δουν ξανά. Νεπάλ, Θιβέτ, Καμπότζη είναι οι πρώτες χώρες όπου η TOMS Eyewear θα παράσχει
βοήθεια.

Η TOMS Eyewear φτάνει με τρία χαρακτηριστικά στυλ γυαλιών ηλίου. Παράγονται στην Ιταλία και κάθε στυλ έχει ένα χαρακτηριστικό σχέδιο με ρίγες ζωγραφισμένες στο χέρι, να συμβολίζουν τα τρία στοιχεία του One for One.

Η πρώτη ρίγα στους κροτάφους αντιπροσωπεύει τον αγοραστή. Η ρίγα στις άκρες αντιπροσωπεύει το άτομα που ο καταναλωτής βοηθά να δουν ξανά. Και η μεσαία ρίγα αντιπροσωπεύει την TOMS που φέρνει τα δυο άτομα κοντά για αυτόν το σκοπό.






Ο Mycoskie πρόσθεσε, “Είμαστε ευγνώμωνες που είμαστε σε αυτή τη θέση σήμερα και δε θα ήμασταν εδώ χωρίς την αφοσίωση και υποστήριξη τόσων ανθρώπων από τους συνεργάτες, τους χορηγούς, τους αμέτρητους πελάτες, τους υπάλληλους της TOMS και φυσικά την οικογένεια και τους φίλους μας. Με την TOMS Eyewear, αισθανόμαστε σαν να αρχίζουμε ξανά από την αρχή και υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά να δώσουμε. "

TOMS launches TOMS EYEWEAR

Συμφώνα με πηγές, η τύφλωση και τα προβλήματα όρασης είναι η έβδομη μεγαλύτερη ανικανότητα υγείας στον κόσμο.
Σχεδόν 284 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν προβλήματα όρασης και σχεδόν το 90% ζουν σε αναπτυσσόμενες χώρες. Τα δυο
τρίτα των ανθρώπων που είναι τυφλά είναι γυναίκες. Τριάντα εννέα εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο είναι τυφλοί, και
πάνω από 18 εκατομμύρια παΐδια στον κόσμο υποφέρουν από τύφλωση ή προβλήματα όρασης.
Πηγές Στατιστικών Στοιχείων: *Vision2020.org και who.int

Τα TOMS eyewear μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα:
Theory - Κολωνάκι
Jorjy - Μύκονος
Angel - Πάρος
Spoiled – Ύδρα