19/7/13

Bershka: Η νέα καμπάνια Φθινόπωρο Χειμώνας 2013-14





Η Bershka παρουσιάζει την κολεξιόν για το Φθινόπωρο / Χειμώνα 2013,με προσωπικότητα… #Notsquare.
Η αλυσίδα δημιούργησε μια καμπάνια χρησιμοποιώντας αυτό το tagline που εκφράζει τις αξίες των νέων: αντικονφορμισμό, αυθεντικότητα και αυθορμητισμό. Οι δρόμοι είναι το πεδίο έκφρασης, όπου γεννιούνται οι νέες ιδέες, οι καθημερινές στιγμές και οι πραγματικές εμπειρίες.  

Το #Notsquare δημιουργεί ρεαλισμό και τάσεις που προέρχονται από το δρόμο, όπως ο δυναμισμός της hipster κουλτούρας, απ’ όπου η Bershka εμπνέεται και δημιουργεί νέες εποχικές τάσεις. Ο Henrik Purienne είναι πίσω από την κάμερα για μια ακόμα σεζόν. Οι εικόνες απαθανατίζουν μια ομάδα νέων που απολαμβάνουν την πόλη, με τον νεανικό αυθορμητισμό τους, με τη μορφή ντοκυμαντέρ.
Οι πρωταγωνιστές της κολεξιόν είναι τα υφάσματα και τα φινιρίσματα. Τεχνικά, όπως γεωμετρικά γεμίσματα, πλεκτά με πολλές στρώσεις και τυπώματα με καουτσούκ. Επίσης δερμάτινα φινιρίσματα σε πολλές διαφορετικές μορφές, όπως pony skin και γούνα.


Η σειρά Dressy, η πιο κομψή σειρά του brand, αναφέρεται σε δύο τάσεις. Αναβίωση του look ’20s με μια φουτουριστική αίσθηση λόγω των υλικών που χρησιμοποιεί, όπως ιριδίζον ιμιτασιόν δέρμα, βινύλιο και πλαστικό. Η άλλη τάση είναι εμπνευσμένη από τα ’50s, με απόλυτα θηλυκή σιλουέτα με τονισμένη μέση, κομμάτια με διαφάνειες και appliqué λεπτομέρειες.  

Τα σπορ παραμένουν καθαρή τάση, σε συνέχεια της σεζόν άνοιξη/καλοκαίρι, με βασικά κομμάτια όπως το sweatshirt και τα αθλητικά παπούτσια.

Τα βασικά παπούτσια της σεζόν είναι τα combat boots, με αρρενωπή αίσθηση και ασύμμετρα κοψίματα. Οι τσάντες εκφράζουν όλα τα στυλ, όπως μεγάλες με μοτίβα, bowling bags με γούνα και αγκράφες με animal print. Η κολεξιόν κοσμημάτων αποτελείται από μεγάλα κομμάτια, μια εκλεπτυσμένη σειρά από βραχιόλια και κολιέ, λεπτές αλυσίδες και mini charms.
BSK: Grunge Inspiration
Η πιο νεανική σειρά BSK είναι μια κολεξιόν δρόμου, θρασύς και γεμάτη αντιθέσεις. 

Από τις πιο χαρακτηριστικές αλλαγές είναι η επιστροφή στα ’90s, λόγω της τάσης grunge. Απλότητα και άνεση είναι το ζητούμενο για τα τεράστια πουλόβερ όπου ο όγκος τους ισορροπείται από τα έντονα κοψίματα.
Η τάση varsity εκφράζεται με τον συνδυασμό των animal print και των καρό τύπου Prince of Wales, όλα ραφιναρισμένα στο στυλ κολλεγίου και με πολλά μπαλώματα.

Όσο για τα τυπώματα: το καμουφλάζ παραμένει δημοφιλές, τα λουλούδια έρχονται δυναμικά, ενώ εμφανίζονται και τα τυπώματα neo-folk. Τα καρό και τα animal print επίσης εμφανίζονται σταδιακά.

Γούνες, δαντέλες, κεντήματα και καπιτονέ υφάσματα είναι τα υλικά που δίνουν βάθος στην κολεξιόν. Ενώ η βάση της τάσης folk είναι τα μοτίβα τύπου ταπετσαρίας.

Τα παπούτσια της σεζόν προέρχονται από το στυλ των ’90s, με στρατιωτικού τύπου και μεταλλικές λεπτομέρειες στις ίσιες μπότες. Αθλητικά με animal print επίσης κυριαρχούν.

Τα αξεσουάρ όπως οι τσάντες, τα καπέλα και τα κοσμήματα δίνουν το στίγμα. Απόλυτο στυλ είναι τα σακίδια, ενώ τα καπέλα με μεγάλες λεπτομέρειες παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του νέου grunge look.

Δες αναλυτικά την καμπάνια στις παρακάτω φωτογραφίες.